Hobi Lama Kembali Lagi!!!

by - 6:21:00 pm

Assalamualaikum & selamat petang all!
 
Pekaba korang? Harapnyer sihatlah semua ye..Hehe.,
CM baru masuk opis balik ari ni..So, besela klu dah cuti lebih dari 2 ari tu kan..
Masuk2 opis jer macam blurrr2 plak..Tak tau nak mule keje dari mane..Kahkahkah!
 
Ari tu CM bercuti & balik kampung..Balik KL pagi semalam..Sampai2 jer, tghari tu da nak kene anta Mr. Chenta gi outstation balik..Sebak jugakla tgk die berlalu dlm tren..Tapi xnakla nanges2..Tabahlah wahai hati..Sob Sob T_T..~~
 
So, untuk menghibur hati yang duka lara tu, otw balik CM menyinggahla kedai buku usha2 novel..Terbeli la 2 buah novel ni..Dah lame sebenarnyer CM tinggalkan bidang khatam mengkhatam novel nih..Tapi bla dah start balik nih, abesla..Pasni giler shopin novel lagi la..Kempes lagila dompetku..Huhu~~~
 
Jom tengok novel ape yg CM dah rembat tu..
v
v
v
v
v
v
v
v

Jodoh Kau & Aku.. Mule tengok cover dah jatuh ati..mcm ala2 cute jer..Bace sinopsis plak macam menarik..Terus rembat tanpa banyak cakap.. Dah abeh separuh da CM bace..Kekekeke.,X sabar nak balik sambung baca..Heheh~



Sayangku CASPER nih still berbalut lam plastik lagik..Tgh tgu turn nak dikhatamkan..Hehe., Pon berkenan sbb cover die yang gempak..Bace tajuk & sinopsis pon cambest.. Teros rembat..
 
 
Ok, FYI dua2 novel ni terbitan Fajar Pakeer..Mase beli tu tak prasan pon..Dah sampai umah baru perasan..Nampaknyer novel2 keluaran Fajar Pakeer ni bley tahan gak menariknyer..Lain kali bleh beli lagik..Lalalala~~^_^
 
Bile da ralit membace novel nih, xdela terlayan sgt prasaan sedih rindukan Mr. Chenta..
 
 
Thanks for reading! Klik here to redeem your gifts!(^_^)

You May Also Like

0 Silent Hunter's Footprints