Aktiviti Baru Akuuuu!!!~=p

by - 9:00:00 pm

Adusss...Agak2 apela aktiviti yang korang rase menarik, menyeronokkan, & menggembirakan usus di kala keboringan berhujung minggu??
Idea pleaseeee..~~
 
Heheh! Terbayang2 di benak yang ligat berpusing pasal satu aktiviti ni..
Bukan takat gembira usus jer..Malah pankreas, esofagus, limpa dan seangkatannya mesti gumbira sakan..Ahaks! ^^,
 
Nak tau ape dier aktiviti baru CM?
Ouwh!! Rahasiaaaaa...Bluekkk! :p
 
Ahahaha!! Mesti korang mencik giler kan3?! Men sembunyik2 segale plak..Hape ko hengat ko tuh kecik lagik kerrr? Erkss, saya dah nak masuk 27 lagi beberape ari la..Huwaaaaa!!! T-T
 
Yela2! CM dedahkan jugakla sbb CM sayang korang sumer..Especially yang setia melawat ke blog CM yg hudus lagi buruk neh..Sob Sob! -_-
 
Jom skodeng ape bende la konon aktiviti baru yang berlegar2 di minda & sanubari CM yang bajet besh sgt tuh ----> Ooops! Jangan gelojoh..
 
 
 Have fun! Tata~~ ^^,v

You May Also Like

0 Silent Hunter's Footprints