My Momentos!!!

by - 11:13:00 am

Last Saturday, CM jumpe my precious bestfren  ever tau..
Hehe..Epi sangat coz da lame giler x jumpe..Pas grad jer, langsung xde meet kat mane2..
Contact2 mesej2 gitu jer..Grad tahun 2007..Tahun ni baru ley jumpe balik..Ngeeeee~~
 
Kitorang ni kalu jumpe mmg ade jer la yang huru-hara..Agaknyer mmg camtu kot klu CAPRI's da berkumpul..Tu baru dua orang..Cer cube satu gerombolan CAPRI's berkumpul..Haru biru abesla CM rase..Kekeke~
 
Short summary, name bestfren CM nih AYUNI yerp..Single lagik..Heheh., Siap pomot tu..
Die datang umah CM dulu..pastu kitorang siap2 kuar g KLCC..Kat sana adela satu agendanye kitorang wat..Tapi xley stori lagi..Nanti update BLOGSHOP CM ye..Kat ctu korang taula nanti..Ngeheheheh~~~
 
Then kitorang makan2, lepak2 sembang sampai sakit tekak..Maklumla, lame x jumpe..Banyakla gosip nak update..Kekekekeke~
Nak tgk wayang, tapi macam da lewat..
So kitorang plan len kali plak kuar berjimba sampai lebam..Heheh..~~~^^,
 
Nah, a few snap of me & my BFF :-
 
Ni namenyer giler malas nak elaborate..Tgk pic sudaaaa...Muke haku mintak penampor, bajet comey..Ngaaaahahaha~~~ =p
 
 

You May Also Like

2 Shaklee Lovers Visit

  1. Alololo touching nyer saya huahua :D
    Dalam ni bertambah jendul aku tengok dahi aku tu haha. N memang muka ko mcm nak kene penampor LoL

    _________________________
    I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

    ReplyDelete