iPhone 4s.. AWAS! Jangan Mudah Terpedaya!

by - 10:46:00 am

"Saya terkejut selepas membuka kotak dikirim apabila mendapati ia hanya mengandungi berus cat terpakai, komik berbahasa Cina serta telefon mainan dan bukannya iphone 4s yang menjadi idaman," kata Faizal Hussin, 41, dari Taman Impian Jaya di sini, semalam.
 
Faizal yang juga pengurus sebuah syarikat swasta di sekitar bandaraya ini berkata, dia kerugian RM 1,750 selepas diperdaya sindiket penjualan telefon bimbit terbabit yang beroperasi menerusi laman web.
 
 
Ko tengok gambar kat bawah nih. Boley plak dorang aniaya orang sampai cani.
Tak rasa bersalah ke hah dorang nih?!
 
 
CM baru terbace tentang nih tadi. Agak terkejut jgkla masa baca tu.
Macam2 taktik penipuan orang zaman sekarang ni semata2 nak kaut untung cara mudah kan? 
Menipu! Menipu! Menipu!
Apela nak jadi.. Dunia, dunia..Haih~~~
 
 
Oh ya!
Untuk tahu lebih lanjut sila ke SINI..


You May Also Like

1 Silent Hunter's Footprints

  1. KESIAN.. TU PASAL AKU TAK SUKA JUAL BELI ONLINE NIH....

    ReplyDelete