Lapar Seyh..!

by - 8:42:00 pm


Hai korang! 

Dah dinner? MM belum.. HUHU.. Tengah tunggu incik asben a.k.a Mr. Chenta balik kerja. Lapar yang amat seyh! Dinner awal2 dah siap masak. SMS Mr. Chenta tanya balik pukul berapa, dia kata hujan kat sana. Mungkin lambat balik. Kena tunggu hujan reda. So, dia suruhlah MM makan dulu kalau lapar. Tapi MM kan isteri mithali.. Mestilah akan tunggu si suami balik baru makan sama2. HEHE.. Mithali lah sangat.. So, buat alas perut sementara tunggu Mr. Chenta balik bedal dulu Nestle Yogurt nih.
MM ni memang peminat tegar yogurt ye.. Paling favorite mestilah perisa Mixed Berries, Apples & Acai! Tapi yang ni perisa Kiwi.. Mixed Berries still tersimpan elok dalam fridge. Save the best for the last..! HEHEH..

Erm, tapi perut still lapar. Macamana nih? Oh, incik asben! Baliklah cepat..! Lapar ni..HUHUHU.. Jom tengok apa menu kitorang malam ni!
Tadaa..! Daging masak merah, begedil ayam (first time buat, resipi reka2 sendiri..Nasib baik jadi..Ahaks!) & of course lah menu wajib incik asben, telur dadar.. 

Sebenarnya entri ni spontan.. Tetiba rasa nak buat entri menu malam ni.. Mengisi masa lapang sementara menunggu Mr. Chenta balik kerja. Okay, selamat menjamu selera buat mereka yang sedang makan malam tu.. ^_~



WRITTEN BY :

Dah Baca? Jangan Lupa LIKE ye! ^^,

You May Also Like

0 Silent Hunter's Footprints