MEOW Si Kucing Obes..

by - 2:00:00 pm

Assalamualaikum..


Terkejut MM tengok gambar si MEOW ni ko! Mak ai, gemuk gedempol..! Geram pun ada.. Kalau dapat sedap wat peluk nih..NGEHEHE.. Apala agaknya yang dimakannya nih.. Korang tau, berat si MEOW ni dah cecah 40 paun iaitu bersamaan 18 kg.. Sape sudi nak adopt? HEHE.. Kalau sanggup nak keluar duit lebih bolehlah, coz sekarang si MEOW ni berada di Pusat Perlindungan Binatang Santa Fe yang terletak di Tenggara Mexico....

....and diorang sedang menjalankan misi menguruskan balik si MEOW ni di mana ia akan menjalani diet khusus  supaya hilang beberapa paun. Target diorang nak kurangkan sekurang2nya 10 paun sebelum MEOW tinggal dengan pemilik barunya..


Seorang Doktor haiwan yang memeriksa MEOW berkata, "Berat yang berlebihan menyebabkan MEOW sukar bermain.." Tambahnya lagi,
"Ia sangat comle. Ia melakukan apa sahaja yang biasa dilakukan oleh kucing lain, cuma ia senang mengah dan cepat letih. Kami sedang lihat apa yang boleh kami lakukan untuk membantunya.."- SUMBER.


P/S : Tak sabar nak balik kampung minggu depan.. Nak jumpa baby2ku & kalau jadi nak kidnap sekor wat balik Perak..HEHE..


WRITTEN BY :



You May Also Like

5 Shaklee Lovers Visit

  1. comelnya... rasa nak peluk2 sampai kurang lemak dia dalam badan.. kalau gini la ada kucing kat rumah, takyah dah pakai bantal... guna meow ni jer lena terus tidur...

    ReplyDelete
  2. Singgah dari Lulu-Pages..
    salam kenal :)

    ReplyDelete
  3. Please vote for Www.danielzaidi.com in MITBCA2012 : Malaysia International Tourism Photography/Art Blog

    Vote for www.eqbalzack.com in DiGi WWWOW Awards 2012 : Blogger of The Year

    Thanks guys for your helps...really appreciate it! LOVE U lah..:p

    ReplyDelete
  4. ya ampunnnn...gemuknyaaaa. tu baru nyau! hehehe. kompom tuan dia syg giler kat nya gemuk tu

    ReplyDelete