Satu Dua Tiga Lekuk! ^_^

by - 1:00:00 pm

Assalamualaikum..

Okay, lately MM dah ter'addicted' dengan cerita2 hikayat sang kancil ni.
Saja melepaskan rindu zaman kanak2.Haks! Yo or je, Padahal memang dasar kaki kartun. Kekekekeke.,


Ngahaha! Tak sangka buaya ni kurang 'cerdik' juga ye. Ooops! Kalau kat sungai, mulut jangan caboi..!
Naya je kang.. Hehehe..


Kbai!


WRITTEN BY :


You May Also Like

3 Silent Hunter's Footprints

  1. hahahaha.. saya pun baru2 ni rindu sangat nak baca dongeng masa kecik2 lepas tu cari kat youtube kisah sang kancil.. saya download lepas tu bole tgk dengan anak sekali.. ;)

    ReplyDelete
  2. @Riena Haiqal Kartun2 cani bagus untuk tatapan seisi keluarga.. Ada pengajaran yang boleh dijadikan tauladan.. Bukan macam kartun2 sekarang, merepek je lebih.. Huhu.. ^^,

    @Zie Madini Hahaha! Tu la pasal.. ;)

    ReplyDelete