Aurat Dengan Siapa?

by - 11:53:00 am

Assalamualaikum! ^^,

Klik Untuk Tumbesaran

Aku jumpa ni di Facebook. Aku rasa ramai yang keliru tentang aurat ni. Aku sendiri kadang2 keliru dengan siapa aku wajib menutup aurat & dengan siapa pula tak perlu. 

Alhamdulillah, peta bergambar ni dapat membantu sedikit sebanyak. Hope dapat membantu korang jugak. Tapi seelok2nya kita rujuklah balik dengan mereka yang lebih arif. Contohnya seperti ustaz2 dan ustazah2 yang bertauliah. ^_^



WRITTEN BY : 

You May Also Like

8 Silent Hunter's Footprints

  1. bgus entry nie..
    lame dah cari bende nie..

    ReplyDelete
  2. Nurrul pun baru tahu juga masa belajar bab batas2 pergaulan waktu belajar pend. islam rtuh.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh ade diajar dah skang ea? zaman MM dulu takde pun.. Klu ade pun tak mendalam..

      Delete