Awal Perkahwinan Vs. Hujung Perkahwinan

by - 12:35:00 am

Assalamualaikum! ^_^



Saat indah awal perkahwinan...

SUAMI : Akhirnya inilah saat yang aku tunggu setelah sekian lama!
ISTERI : Apakah kau rela kalau aku pergi?
SUAMI : Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu..!
ISTERI : Apakah kau mencintaiku?
SUAMI : Tentu! Selamanya akan tetap begitu..!
ISTERI : Apakah kau pernah berlaku curang?
SUAMI : Tidak! Aku takkan melakukan hal seburuk itu..!
ISTERI : Mahukah kau menciumku?
SUAMI : Ya!
ISTERI : Sayangku..

Apa berlaku sesudah 5 tahun perkahwinan? Sila baca dialog di atas secara 'reverse' (dari bawah ke atas)..





WRITTEN BY : 

You May Also Like

18 Shaklee Lovers Visit

  1. Replies
    1. Hehe.. Tapi tak semua macam ni.. Semoga rumahtangga kita kekal abadi hingga ke jannah.. =)

      Delete
  2. Replies
    1. Kahkahkah! Lepas ni boleh la buat troll plak.. ^o^

      Delete
  3. hhohohoh..klu ditroll kan,mukanya mesti xmenahan..
    loll..kekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekekeke.. Sebel jer muka puan bini.. ;p

      Delete
  4. Replies
    1. Tapi klu incit laki ku yang begini 440 hari ler I mogok tak nak masak.. Lalalala..

      Delete
  5. semoga yang dah berkahwin tu, sentiasa dibaca dari atas ke bawah :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM ler tua antaranya.. Semoga kebahagiaan mengiringi kami hingga ke jannah.. =)

      Delete
  6. sabar je lah..tp lawak..hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiks! Tu ler pasal.. Sabor jela cik puan bini oii.. ;)

      Delete