Gi Inspect McD Baru!

by - 10:21:00 am

Assalamualaikum! ^_^

Tajuk takleh blah.. Ni namanya entri kecoh tak ketentuan arah.. Haha! Saje la nak bagitau, sekarang dah ada Restoran McD depan umah aku.. 24 hr operation.. Maunya tak melompat kegumbiraan aku.. Baru sebulan camtu kot dibuka.. Tak alert plak..  Kecoh tak? Kecoh tak?.. Bhahhahahahaa..!

....since dibuka aku & Mr. Chenta tak pernah lagi menayang rupa paras yang tak seberapa nih depan kaunter McD tu.. Jadi satu tengah malam buta nan hening tu, perut bergurindam ler plak mintak makan.. *Ngengade la pulak incit perut ni.. Padahal dah bantai nasik 2 pinggan.. Buruk lantak sungguh.. -.-

So, aku ajakla Mr. Chenta gi memanjakan perut kat McD.. Huimak! Ramainya manusia.. Amboi, mentang2lah dekat ngan rumah, masing2 gagah jer gi menternak lemak kat situ.. *Erks, termasuklah aku..^.^

....boleh tahan luas! Seronok pulak rasanya.. Aku makan apa ekk masa tu..? Ntah, aku pun tak hengat ape kebenda nama benda alah tu.. Korang tengok sendiri la ye.. 


Bulan Ramadhan dah dekat.. Agak2 malas nak masak time sahur, serang sini jelah nanti... Kuikuikui! ^^,



Pasangan mana yg akan menang dlm rancangan #CornettoUdaNDara?


WRITTEN BY : 

You May Also Like

8 Shaklee Lovers Visit

  1. wahhh bestnye..dekat jew kan..kalo deqla call jew...sbb agak jauh...xde yg dkt2 pun mcd area umah...huhuuh

    ReplyDelete
  2. @are_lin@yu Apa yang sedap? Benda yang MM makn tu ke? Okeyla, tapi MM tak suke sangat coz banyak mayonis.. MM tak suka mayonis.. Hewhew..~~

    ReplyDelete
  3. kau ni yunk...buat zie ngidam jek taw..adoiiiiiii

    ReplyDelete
  4. @Zie Madini Alolo, nanti balik singgah drive through ye dear.. Hehehe.. ;)

    ReplyDelete
  5. lama tak pekena mc d... ritu try pokkits kfc.. tak kena dengan selera dni.. huaaa sedih makan pokkits

    ReplyDelete
  6. @Ardini Humaira Ha, hari tu macam nak try gak pokkits tp terbeli yang ni plak.. Huhu.. :(

    ReplyDelete