Jom Amalkan Solat Sunat Dhuha ^__^ !

by - 8:05:00 am

Assalamualaikum!

Morning peeps! Pagi nan indah cenggini aku nak berkongsi sesuatu yang menarik dengan korang semua.. Apa kata mulai hari ni kita pakat amalkan solat sunat dhuha setiap pagi..? Ker aku sorang je yang baru tersedar dari lamunan & baru nak amalkan? Huhu..

Apa pun selamat beramal & semoga dipermudahkan segala urusan & dibukakan pintu rezeki seluas2nya buat kita semua.. InsyaAllah..^_^



Psssst! Aku still dalam proses menghafal doa ni. Huhu.. Korang ada hafal & amalkan tak?


WRITTEN BY : 

You May Also Like

1 Shaklee Lovers Visit

  1. nice..thanks for sharing yer...mmg bagus kalau amalkan selalu kan..

    ReplyDelete