Merengek Nak Berinai Ler Pulak..

by - 8:20:00 am

Assalamualaikum!

Hey peeps! Al-kisah satu malam tu aku ngan incik asben merewang ke Gerbang Malam lepas memanjakan perut dengan Meggie Goreng Ayam + Sup Ayam Kurma.. Manja la sangat.. Sampai terjojol pusat.. Kewkewkew...

.... nak dijadikan cerita, tengah jalan2 cuci mata tu aku ternampakla satu gerai henna ni.. Tetiba meraung pulak la nak lukis henna.. Kat situ RM5 sebelah tangan.. Pikir2 balik macam membazir la pulak kan..? 5 hengget weyh, baik aku wat makan sup ayam lagi 3 mangkuk.. Kuikuikui.. 

So, incik asben dengan baik hatinya pun menawarkan diri untuk lukiskan henna untuk aku.. Baik tak asben ittew..? Huk aloh, gediks ler pulloks.. Wahahaha..! 

Kebetulan memang ada henna tiub kat rumah.. Dah lama beli, tapi tak habis2.. Maka bermulalah acara giler spontan conteng menconteng ini...
v
v
v
v
v
v
v
v
See? Lawa tak? Pandai incik asben kite melukis kan? Hiks! ^_^ (Sila abaikan jari2 yang kontot lagi huduh itu..Huhu..) 

Lepas dicuci, inilah hasilnya..



Lepas ni boleh la amik tempahan lukis henna plak.. Korang rasa laku tak..? Hewhewhew..! ^_~



WRITTEN BY : 

You May Also Like

13 Shaklee Lovers Visit

  1. cantik.... ni buat sy nak berinai jugak waktu wedding kazen sy nanti...

    jgn lebih dr pengantin tu jer... hehehehe ;p

    ReplyDelete
  2. wa..leh buat bisnes klu cmni..hehehe

    ReplyDelete
  3. Wahhh comeeii laaa.. hehehehheh

    ReplyDelete
  4. terror nya husband awak melakar inai tu yer... cantik tu... :)

    ReplyDelete
  5. seriously husband mieza yg ukir tu? whoaaa! berseni kooo tgn dia. kalau zie....kompom comot tgn tu zie kerjakan. hehehe

    ReplyDelete
  6. @Masz Sidek Hikhik! Jangan ter'over' dari pengantin suddeee.. Nanti kang org kompius plak pengantin dgn sepupu pengantin.. Kekekekeke.. ^_^

    ReplyDelete
  7. @eintan nurfuzie Hehehe.. Ntah ada ke idok ler orang yang sudi nak menghulur tangan utk diconteng tu... Gugugugu~~~

    ReplyDelete
  8. @Cik mama Mekasih.. Hehe.. Tapi ni pun incik asben kata tak puas ati lagi.. Sebab lubang tiub tu besar sangat.. Kalau halus sikit lagi senang nak corakkan katanya.. Pulak dah.. Heheheh.. Padahal MM sengaja tebuk besar2 dulu sebab nak tempek kat kuku, cepat sikit penuh atas kuku tu.. Tak terpikir pun nak lukis2 bagai nih..Kuikuikui.. ^_^

    ReplyDelete
  9. @Riena Haiqal Hehe.. Dia baca nih kembang idung.. Hikhik! ^_^

    ReplyDelete
  10. @Zie Madini Ha'ah! MM memang dah tau dia pandai melukis.. Nak2 lagi klu suh dia lukis kartun2 anime or manga.. Haha! Tp skang dah lama tak melukis, dah berkarat skill katanya.. Haha! ^_^

    ReplyDelete
  11. cantik lah! :) kalau tempah dpt 1000 won nak :P

    ReplyDelete