Kisah 3 Sahabat

by - 3:51:00 pm

Assalamualaikum!

Ada 3 orang kawan karib. Satu bernama GILA, satu bernama OTAK & satu lagi bernama GADUH. Suatu hari, GILA & OTAK dapati GADUH telah hilang. Mereka pun pergilah ke balai polis untuk membuat laporan tentang kehilangan sahabat mereka.

Maka terjadilah dialog2 seperti berikut :-

POLIS : Ye encik, ada apa2 yang boleh saya bantu?
GILA  : Saya datang nak cari GADUH.
POLIS : Heh, awak ni GILA ke?
GILA  : Ye, saya GILA.
POLIS : Awak takde OTAK ke?
GILA  : OTAK ada kat luar. Nak saya panggilkan dia?
POLIS : .........................

Haha! Dapat tak moral of the story kat sini? Okaylah, tak payahla korang penin2 nak pk.. Meh aku bagitau..


*Moral of the story : Silalah bagi nama yang elok untuk anak2 kita. Bukan setakat nama jer elok, kalau boleh biarlah nama tu membawa maksud yang baik2 juga.. Baru cool! ^_~


Nak lagi cool?


WRITTEN BY : 

You May Also Like

2 Silent Hunter's Footprints

  1. hahaha.. disebabkan name, hbis semua org pening
    kpala...

    ReplyDelete
  2. Sebel jer incit polis.. Kahkahkah! ;D

    ReplyDelete