Jangan Jadi Mangsa Fashion..

by - 12:24:00 pm

Assalamualaikum! ^_^


Raya dah nak dekat. Mesti ramai yang dah tak sabar nak menyambut ketibaan Aidilfitri kali ni kan? Tak kurang juga bagi mereka yang dah siap dengan koleksi baju raya & tudung raya yang bermacam2 fesyen sekarang ni.

....berfesyen tak menjadi kesalahan, asal menepati kehendak syarak. Dan yang paling penting jangan sampai jadi mangsa fesyen. Apa pun, bersederhanalah tak kira dari segi pemakaian, perbelanjaan, pemakanan, mahupun persiapan2 lain.

Semoga kedatangan Syawal kali ni membawa 1000 rahmat & kegembiraan buat semua! ^^,





WRITTEN BY : 

You May Also Like

8 Shaklee Lovers Visit

  1. cik siti tak reti nak berfashion2 segala ni...huhu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. MM pun bukan reti sangat.. Skang pon dah malas nak bergaya2 sakan.. Pakai biasa2 je..

      Delete
  2. Yups ! thats true.. :)
    Nurrul baru balik dari beli baju raya nie ...susah betul nak cari yg berkenan dihati , simple tak ada batu bata :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh? Batu bata? Dasat gak tuh baju raya siap berbatu bata.. Kekekeke..

      Delete
  3. mcm mne rupa mangse pesen nie kak? Lady Gaga k?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lady Gaga tu kaf alif fa ya ro, takpelah.. Kita yang Islam ni kalau boleh pakai baju yang bersesuaian dengan kehendak syarak.. Pakai tudung pun janganlah main bungkus ikut dan je.. Cover lah apa yang patut.. Kalau stakat balut atas pale, leher nampak, dada nampak, bek takyah pakai tudung.. Ni antara mangsa2 fesyenlah ni.. Pastu sebab terlalu nak ikut trend & bergaya ngalahkan retis, sampai nampak pelik. Ha, tu pun mangsa fesyen gak tu.. huhu..

      Delete
  4. oh my... harap jangan lilit sampai jadi macam poxxxng sdah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lilit jangan tak lilit.. Ahaks! ^_~

      Delete