Pencuci Mulut Hasil Rembatan Lebihan Doorgifts..

by - 5:29:00 pm



Ni lah dia pencuci mulut aku hari ni. Dan mungkin untuk seminggu or dua minggu or 3 minggu lagi.. Kahkahkah! Biasa orang pencuci mulut makan puding or kuih2 manis kan? Aku ini pon jadi.. Ngah3!


Actually, semua ni hasil rembatan dari lebihan doorgifts masa kawen sepupu hubby ari tu. Banyak kot extra. Apa lagi, rembat la wei.. Boleh gak kunyah2 time layan Running Man.. KLIK untuk baca kisah aku dan Running Man..


Gambar ni pun tengah siap sedia nak sambung layan Running Man la ni.. Punggah semua letak depan lappy.. Siap dengan sebotol air kosong.. Kot2 la haus, malas nak bangun gi dapur amik air.. RM punyer pasal, xleh tinggal bila dah start tengok.. Haks!


K, tu je aku nak canang.. Kecoh kan? Muahahaha...! ^o^




WRITTEN BY : 

You May Also Like

10 Silent Hunter's Footprints

  1. pencuci mulut kite kuih2 raya yang berbaki tu.hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah! Tak abis lagi ke kuih raya ari tu? MM kerepek2 ada gak lagi.. Macam dah banyak sangat plak makanan kudpaan kat umah ni.. Sampai tak tau nak makan yang mana dulu.. Kekekeke..

      Delete
  2. hehehe.. eyqa un camtoo gak biler tengok running man..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Bila dah duduk tercongok depan lappy, mohon jangan diganggu.. Pantang sungguh.. Kekekeke.. ^_^

      Delete
  3. jadilah dari xde pape kan. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntahnyer.. Sekurang2 ada gak benda nak kunyah.. Tak gittew raihan? =)

      Delete