Lapar Megi Goreng Lah Pulok..

by - 12:00:00 am



Tadaaaa ! Maggie goreng daging meletop ! Terliur tak ? Terliur tak ? Tengah2 malam cenggini biasalah kan.. Penat bw ke hulu ke hilir, perut pun ngengada nak mintak diisi. Lapor katanya.. Ngehehehe..


Incit suami pun apa lagi, layan ler skali.. Pekena dengan telur mata gajah sebijik sorang, lawan pulak dengan teh 'o' suam2 kuku kambing.. Pergh! Syorganya tekak! Jom makan! ^_^







WRITTEN BY : 

You May Also Like

18 Silent Hunter's Footprints

  1. miezaaaaaa, kenapa malam ni majoriti blogger cerita pasal maggieeeee. T__T
    saya lapar tibe2 tengah2 malam butaaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah ? Ye ke Nadia ? Agaknya msuim2 ujan ni semua pakat duk lapar.. Menu paling ringkas & cepat nak masak tentunya megi! Hehe..

      Delete
  2. sejujurnya deqla x terliur wat masa ni sbb deqla baru pas mkn..hihi..tp mmg nmpk menyelerakan tu..nnti la time lapar deqla singgah sini lagi tgk...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok takleh kenyang dear.. Hikhik! Nak kena gi ketuk kuali gak baru syorga.. Eheks! ^_~

      Delete
  3. Megi goreng ni kalau makan masa teringin memang sedap sangat kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa tengah lapar semua benda pun telan.. Tolak batu ngan kayu jer.. Ngehehehe.. ;p

      Delete
  4. wah sedapnyer..perah asam limau sikit lg la best.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. Tapi limaunya takde.. Lagi satu incit suami tak suka makan masam2.. Huhu..

      Delete
  5. wah mseti bertambah sedap sebab makan dgn hubby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak2 plak bila incit suami duk puji2 sedap, lagilah.. Hehe.. ^_^

      Delete
  6. Replies
    1. Jangan sampai meleleh air liur tu sudahla Zie.. Hehe.. =)

      Delete
  7. sedapnya..nyumm..nyumm..saya pun selalu juga layann maggie goreng..makan2 ditengah malam...hehe

    ReplyDelete
  8. nyum2..sedap tuu..
    kalau malam2 tetiba perut merengek balun je apa2, mesti sedap..=P

    ReplyDelete