My Forever Favourite.. Nyum2 ! ^_^

by - 2:30:00 pm


Nasi Lemak Sedap

Breakfast pagi tadi. Nasi lemak is my forever favourite. Siang malam pun aku boleh telan tanpa mengenal jemu. Muehehehe! 

....setakat ni, inilah nasi lemak paling sedap yang kitorang jumpa kat area perumahan aku ni. Memang layan betul aku makan. Tapi kan, kalau dibungkus dengan daun pisang lagi tangkap nanges aku layan nasi lemak nih.. Zaman sekarang susahlah nak dapat nasi lemak daun pisang. Kat kampung-kampung jer la kalau ada pun.. Huhu~~


Licin ko aku bedal.. Tak tinggal walaupun sebutir nasi. Haha! Tu tandanya memang betul-betul kena dengan selera tembolok aku ni.. Mr. Chenta pun kata sedap. Nyum2!


Apa cerita interview aku pagi tadi ??? Next entry jelah aku cerita.. Kbai! ^_~





WRITTEN BY : 

You May Also Like

13 Silent Hunter's Footprints

  1. Assalamualaikum! sedapnya! habis licin nasi lemak tu! minta satu please mieza. hehehhee

    ReplyDelete
  2. selera kita sama dear.. deqla pun hantu nasi lemak jugak..boleh dikatakan hari2 mkn nasik lemak.. haha.. x mengenal jemu jugak.. :)

    ReplyDelete
  3. nasi lemak kalau dapat yang sedap, memang perghhh!

    ReplyDelete
  4. wani klu makan nasi lemak pagi mesti lepas tu mata mcm ada gam jer hahaha

    ReplyDelete
  5. kasi licinkan polistrin tu skali, he3.. :)

    ReplyDelete
  6. memang sedaplah tu kalau dah licin macam tu sekali hehe

    ReplyDelete
  7. kalo kat sini..nasi lemok pedas y kat pasoe minggu tu la y meletop.. se agi kat belakang esso..mmg sedap!

    ReplyDelete