Suci Jer Muka Aku Zaman Sekolah Dedoulu.. Hehehehe..!

by - 10:30:00 am

*Pic Credit to Lyafrina*

Masa ni kitorang form 4 kot.. Ke form 5 ekk ? Entah, dah lupa langsung.. Kalau Lya tak post gambar ni kat FB, memang tak ingat langsung dah ni. Huhu.. Suci je kan wajah weols zaman sekolah dulu.. Heheheh.. 




P/S :
Tiba-tiba terasa rindu sangat
nak sarung uniform sekolah.
Banyak kenangan time tu.. =(





WRITTEN BY : 

You May Also Like

9 Silent Hunter's Footprints

  1. saya pun rindu nak pakai baju skolah..:)

    ReplyDelete
  2. tak sangka korang kawan dr sekolah kan ;-)

    ReplyDelete
  3. lya pun ada bt entry tentang gambar nih

    ReplyDelete
  4. hahaha.. suci la sbb time tu anak dara lagi..kan?kan? hahhaa

    ReplyDelete
  5. xsangka lya n MM kwn sek..hr tu dh tgk gambo ni kt n3 lya

    ReplyDelete
  6. Patut la M mcm pernah tengok..hi hi..

    ReplyDelete