Wanita Perlu Ada Ini..

by - 8:00:00 am


Wanita Itu Permata Hati Lelaki




Selamat pagi & salam ceria semua! Al-Fatihah untuk keempat orang tuaku.. Wanita di luar sana, siapa yang dah sampai tahap PHD kat sini ? Aku ?? Erm.. SPM pun macam tak berapa nak lepas je lagi.. Uhukhuk! T_T






WRITTEN BY : 

You May Also Like

8 Shaklee Lovers Visit

  1. Kalo kasih lak, ada a few dari setiap peringkat tu yg ade.. huhuhu.. kena usaha lebih lagi nie...

    ReplyDelete
  2. kreatif.. banyak lagi perkara perlu dilakukan untuk capai PHD..

    ReplyDelete
  3. ehh ada yg lelaki kena ada jugak ni... :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum mieza, thanks for sharing this. sheila pun belum masuk pmr lagi. subhanallah, jom sama2 ubah diri ke jalan yang lebih baik :)

    ReplyDelete
  5. nak muhasabah diri bagi ada semua ni..In Shaa Allah

    ReplyDelete
  6. Nice la...kreatif org yg reka wording tu...Kalau bleh nak semua kelulusan tu..

    ReplyDelete