Woooo, 14k Tu !!! Aku Kayo..!!!

by - 12:30:00 pm


Durian runtuh 2012, 14k,

Haha ! Mesti yang ramai ingat aku dapat durian runtuh sampai 14k kan ? Maaf lah ye.. Bukan tipu tau.. Memang aku dapat 14k pun.. Siap ada plus2 lagi.. Durian runtuh jugak tu ko uols.. Tapi bukanlah dalam bentuk wang ringgit.. Kalaulah dapat tukar dengan fulus.. Kayo aku hoiii..!


....ni total mesej dalam inbox yahoo aku. Agak lama jugak aku tak check email yahoo ni tau.. Tapi rasanya belum lagi sampai sebulan. Dah cecah ribuan mail ko aku nak kena tapis.. Haih!~ Malas seyh.. -_-




P/S : Sekarang masa 
untuk main tapis2 mail..
Pengsan.. #_@







WRITTEN BY : 

You May Also Like

13 Silent Hunter's Footprints

  1. makaihhh byknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... ni mesti gabungkan semua account sis kan?? Fb, Twitter, blog.. hehe

    ReplyDelete
  2. Ni mesti kes malas nak bukak email ni hehe...

    ReplyDelete
  3. Perghhhh...letih jari nak delete semua ☺☺

    ReplyDelete
  4. terbaik mla dear... tak suka yahoo, bnyak sgt spam.. pastu sikit nak notification...

    ReplyDelete
  5. wahh byk ni..jnuh nk dlete..hehe

    ReplyDelete
  6. ish2..punye la peram emel..smpai 14k..

    ReplyDelete
  7. fuhh..memang penat la nak tapis tu..huhu

    ReplyDelete
  8. huiihh..kalo la dituko pada RM.... nk tumpang sekaki.. ngeh2

    ReplyDelete