Ahai Cik Mek Molek..

by - 5:00:00 pm


Selamat petang warga bloggers ! Petang2 macam ni pekena kuih cik mek molek panas2 boleh buat nanges ko uols.. Lawan pulak dengan milo panas kan ? Pergh ! Asikkkkk..!~ 


Actually, ni gambar lama. Belek2 album baru terjumpa gambar ni. Dan2 pulak lapor cik mek molek. Eh, orang belah2 pantai timur panggil kuih cik mek molek kan ? Belah2 lain tak tau pulak aku. Hehehe.. Nak buat takde ubi keledek lah pulak. Erm..



You May Also Like

14 Shaklee Lovers Visit

  1. Sedapnya, nak sikit ☺. Suka kuih ni.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum mieza, trylah! sheila suka gak buah kuih2 ni. karipap paling suka buat dan makan. hee

    ReplyDelete
  3. hurmmmm huwaaaaaaaaaaaaaaaa T.T nanges jappp saya sangat suka kueh nehhh huhuhuhu. nak cari payah kena buat tapi sapa nak buat??? huhuhu

    ReplyDelete
  4. Oo ni ker rupa cek mek molek... :D

    ReplyDelete
  5. tap ! tap ! tap ! ko tau tak bunyi apa tu dear?

    tu nak bagitau air liur menitis lettew..hahahaha.

    ReplyDelete
  6. apa inti kueh cek mek molek tuu?

    ReplyDelete
  7. A AH KAK .. KUIH CEK MEK MOLEK :) HIHI

    ReplyDelete
  8. hehe sedap che mek molek.. buat sendiri ke?

    ReplyDelete
  9. Ahai cek Mek molek kegemaran dahku...kalau beli, memang tak puas rasa keledek tu..

    ReplyDelete
  10. tp klau nk gelek ala2 zahid af pown comel jugak

    ReplyDelete
  11. peberet ni..sng jer nk buat kan..

    ReplyDelete
  12. senang jer nk buat kuih ni...kalau weekend slalu gak buat kt qalief

    ReplyDelete