Banana Choc.. Nyum2! ^_^

by - 10:30:00 am

Secret Recipe, Banana Chocolate Cake, Chocolate Cake


Hari Selasa baru2 ni husband belikan my favourite kek nih. Banana Chocolate dari Secret Recipe. Kek birthday katanya. So sweet! ^^, Malam tu memang tak masak coz hubby belikan KFC sekali.. Thank you so much to hubby tersayang.. ^___^

Secret Recipe, Banana Chocolate Cake, Chocolate Cake

Sedap giler ar kek ni tau. Tapi tekak Mieza la, tekak korang Mieza tak tau lah pulak. Selera masing2, tekak pun masing2 kan ? Heheheheh..




You May Also Like

20 Shaklee Lovers Visit

  1. wahh sedapnya...bertuah dpt hubby camtu..hihi

    ReplyDelete
  2. tak pernah cuba yg ni... slalu amik indulgence, macadamia ngan choclate hazelnut.... =)

    ReplyDelete
  3. nampak macam sedap :D tapi kalau kek SR, cyda suka cheese kek, hehehe :D

    Happy birthday sys :D

    ReplyDelete
  4. Feveret kek saya ni sis...sedapnya.

    ReplyDelete
  5. aritu owner umh sewa ayut ad bg...tp tak ttelan sbb pisang..huhuhu

    ReplyDelete
  6. kek pisang ke tu? hikhik..x penah lak tgk apatah lagi try.. haha

    ReplyDelete
  7. kek pisang ke tu? hikhik..x penah lak tgk apatah lagi try.. haha

    ReplyDelete
  8. hohohohoho..banana choc from SR mmg kegemaran saya. sedap sgt! ni yg rase teringin ni. ibu mengandung camni la kan, tgk je mesti teringin. hehehe

    ReplyDelete
  9. weh!!! sedap kotttttt. saya neh kan?? sapa sahaja yang diperbuat daripada pisang memang suka sangat2 laaa huhuhu

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum misz...wah bestnya...;)

    ReplyDelete
  11. semua kek kat SR memang ena suka.. tapi yg paling ena suka choc indulgence...awwww lapaunyaaaaaa

    ReplyDelete
  12. wah sedapnya kek ni. tengok je dh tau sedap. akak wt solehah kempunan kek lak.hehe

    ReplyDelete
  13. nampak sedaplah...!

    Nur selalu beli chocolate indulgence jee...

    yang ni tak pernah cuba pun lagi..nanti nak cubalah.. :)

    Done.. :)

    ReplyDelete
  14. xpenah rasa kek ni lg..huhu..biasa makan choc indulgence je~ hehe

    ReplyDelete