FB Account Has Been Suspended.. WHY Arr ??

by - 8:00:00 pm



Kejap tadi try akses FB macam biasa tetiba keluar notification kata my account has been suspended.. Padahal pagi tadi ok jer kot. Aduiiii, apa lah pulak hal nya ni ??! Bengang ar ni .. Ada siapa2 boleh tolong ? Time2 macam ni pulaklah nak gantung2 akaun orang.. Macam dah takde keje sangat pulak diorang nih..


Siapa pernah kena macam Mieza ni ? Boleh bagitau tak apa punca jadi macam ni ? Tak pernah2 akaun FB kena gantung, tetiba je nih. Boikot jugaklah kang FB ni..! Hish..!






P/S :
Phishing ni bukan salah satu 
cara orang hack akaun kita ke ? 
Huwaaaa! Macam mana ni ???!


You May Also Like

8 Shaklee Lovers Visit

  1. nie mcm ade org hack fb jek nie . .

    ReplyDelete
  2. lorh.. pe kes nih?? x penah lak jadi camni..haihh.. riso jugak kan..tp deqla mmg jarang on9 fb...huhu

    ReplyDelete
  3. akk mmg takdok fb..hubby ado..so sesiapa pun non boleh hack.hahaha

    ReplyDelete
  4. tak penah lagi jadi macam ni, tapi takper la N bukan kaki FB.. :P

    ReplyDelete