Just A Few More Hours To Friday..

by - 4:30:00 pm

Day Counting



Ada tak yang macam gini uols ? Hari Isnin tu standardlah kan lemau2 jer nak masuk kerja. Semua duk pakat berMonday blues.. Ye dok ? Hahaha.. Masuk hari Jumaat jer semangat bukan main.. Betul dok ? 


Skang ni pun Mieza pasti mesti ramai yang tengah duk menghitung waktu nak menunggu hari esok kan ? Kenapa esok ? Yelah, esok kan Jumaat.. Lepas Jumaat Sabtu.. Lepas Sabtu Ahad.. Ini bermakna cuti hujung minggu..! Yeahoooo! \^o^/


Ha tu bagi yang bercuti hujung minggu, belum masuk lagi bagi yang extend cuti tu.. Syorgalah korang kan ? Tapi bagi yang bergelar surirumah macam Mieza ni, takde istilah holiday2 segala ni. Kerja rumah tetap jalan macam biasa. Kadang bertambah2 lagi adalah kan ? Sabo jelah.. Kata nak jadi isteri mithali.. Heeeeee..~ ^_^






P/S :
Alhamdulillah, semakin pulih setelah beberapa hari dilanda gejala kurang sihat..
Terima kasih kepada semua yang mendoakan kesihatan Mieza.. 
Terima kasih yang tak terhingga juga buat suami tercinta
kerana sudi menjaga & menemani diri ini sepanjang 
tempoh kurang sihat tu.. =)




You May Also Like

8 Shaklee Lovers Visit

  1. belajar pon penat jugak..xde cuti.. hehe

    jom join segmen ni.. :)

    http://nurulshuhaimi.blogspot.com/2013/01/segmen-khas-islam-itu-indah.html

    ReplyDelete
  2. Setuju sangat ngn gambar 2,... :D kena plak

    ReplyDelete
  3. saya tak lalui saat2 mcm dalam gambar tu sbb saya bekerja shift

    ReplyDelete
  4. hahahaha
    org lain xtau..tp kalo ai lebih kurang camtu lah..jumaat je trs kepala tggi trs bersemngat.hahaha isnin je trs jd monday blues :)

    ReplyDelete
  5. haha.. setuju dgn gmbr tu.. hari jumaat tentu la seronok sbb esoknye cuti.. get well soon dear! :)

    ReplyDelete
  6. cuti jer la yg dok tunggu skang ni hahaha

    get well soon mieza

    ReplyDelete