Nyahtoksin dengan VCOA..!

by - 5:11:00 pm


Treenea Virgin Coconut Oil Antioxidants, Treenea VCOA, Treenea, VCOA


Siapa kat sini yang pernah ambil Virgin Coconut Oil Softgel [VCO] dari produk Catalyst ? Mieza sendiri pun ada ambil. Memang banyak kebaikan VCO atau juga lebih dikenali sebagai minyak kelapa dara ni. Sangat disarankan untuk diambil sebagai supplemen atau makanan tambahan untuk kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran.

Sekarang ni terbaru kita ada Treenea Virgin Coconut Oil Antioxidants [VCOA]. Dia sama jer macam Catalyst VCO Softgel. Cuma VCOA ni dia lebih special sebab ianya mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi dibandingkan dengan minyak kelapa dara yang lain.


Mengapa Makanan Yang Kaya Dengan Antioksidan Perlu ? 

Tubuh badan kita sentiasa terdedah pada radikal bebas yang terhasil daripada toksin-toksin alam sekitar seperti asap kilang, asap kenderaan, asap rokok, sinaran ultra violet (UV) dan pencemaran bahan-bahan makanan. Nak2 lagi zaman serba canggih sekarang ni kan? Sedang kita asyik mengadap komputer ni pun sebenarnya kita terdedah dengan gelombang radioaktif yang turut menyumbang ke arah penghasilan toksin dalam badan kita. 

Sehari berapa kerap kita menggunakan komputer, televisyen, atau telefon bimbit ? Berapa lama pula jumlah purata penggunaan masa kita untuk menggunakan semua kemudahan ni ? Jadi bayangkanlah berapa banyak toksin yang terhasil dalam badan kita setiap hari. 

Penyelesaianya adalah dengan mengamalkan pengambilan VCOAntioxidants yang kaya dengan sifat-sifat antioksidan yang berpotensi melindungi sel-sel pada tubuh badan manusia dari serangan radikal bebas. Oleh yang demikian sel-sel badan akan menjadi lebih sihat dan tekstur kulit pun akan menjadi lebih halus dan lebih seragam.

Treenea Virgin Coconut Oil Antioxidants [VCOA] ni baru lagi di pasaran tau. Baru jer keluar pada 1 Januari baru2 ni. Jadi kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba VCOAntioxidants ni bolehlah dapatkannya di blogshop Mieza ye! ^_^



Mulakan Pengambilan VCOA Anda Sekarang! ^_~
Dapatkan Maklumat 
Lanjut Di :-



You May Also Like

4 Shaklee Lovers Visit

  1. dulu femes jgak product nih..roomate husna guna tp skarang dya x guna dah xtaw knapa..huhu..

    wahhh..lamanya husna x jengah sini..cantik blog..=)

    ReplyDelete
  2. pernah dgr produk ni tp x tahu kebaikan nya..skrg lak dh kurang promosi kot sbb dah jarang2 dgr..

    ReplyDelete