Ole-Ole Dari Bandung

by - 1:16:00 pm

Selamat tengahari semua! Lewat sikit update entri baru hari ni. Hehehe.. Okla tu lewat, dari langsung tak berupdate.. Eheks! ^_~


Hari tu Mak Uda (mak saudara belah husband) datang Ipoh. Gi tengok atuk & opah kat rumah ibu (MIL). So kitorang laki bini pun pergilah sekali rumah ibu sebab dah lama tak jumpa Mak Uda. Sejak berpindah ke Ipoh ni mana ada jumpa diorang lagi. Oh ya! Mak Uda tinggal Taman Melawati kat KL. Masa kitorang kerja & stay kat KL dulu selalulah gi rumah Mak Uda. 


Pergi2 dapat fridge magnet ni. Rupanya diorang baru balik dari bercuti ke Bandung. Serius kitorang memang tak tau yang diorang pergi Bandung. Kira langkah kanan la kan, dapat ole2 dari Bandung. Kalau kitorang tak pergi rumah ibu masa tu tak dapatlah kot. Kekekekeke~~


Bukan tu je tau, Mieza siap dapat ni lagi.
: :
: :
: :
: :

Siapa terrer cubalah teka apa bendanya ni. Hehehe.. Nanti next entri Mieza tayang ye! Kbai! ^_^



You May Also Like

12 Shaklee Lovers Visit

  1. wah best..ntahlah tak tahu apa bendanya tue..tp mcm beg..done klik2

    ReplyDelete
  2. beg tu boleh lipat2 cumel ! kawan saya pun ada belikan dari bandungn juga

    ReplyDelete
  3. cantiklahhh blog sis.. uittt, macam beg je tu.. i mean bila buka2 jdi beg yg besar.. huuu xtau lah..ahakx

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. blog dah cantik! arghhh comelnya. buatkan satu untuk sheila boleh? hihii bestnya dapat ole2. yang bawah sekali tu sheila taktau apa benda hihi

    ReplyDelete
  5. Wah, dpt FM. Macam bag jer tu.

    ReplyDelete
  6. Nuff klik...tambah duit tabung.

    Mieza, lpas ni saya tulis DONE yer, maknanya dak klik tau ☺☺

    ReplyDelete
  7. amboii best la dpt hadiah... rasanya beg kot..tp xtau lak beg apa..haha

    ReplyDelete
  8. err ape tu? serius tak tau. huhu..

    ReplyDelete
  9. bawah sekali tu beg kan dear? hehehe

    ReplyDelete
  10. mende aper ni ekk??? Pelik gak nengoknya.....:)

    ReplyDelete
  11. wak pon X tau apakah beg ituu.. UHhuu

    ReplyDelete