Lapar Nasik Lemak Pulak Malam2 Buta Ni..

by - 10:38:00 pm

Nasi Lemak
Tetiba rasa lapar nak makan nasi lemak pulak tengah malam2 buta ni. Tapi mana nak dapat nasi lemak malam2 cani. Argh! Nasi lemakkkkkkk!!!

P/S :
Entri paling ringkas untuk malam ni. Nak gi cari makanan jap. Lapor pulok perut kite nih.. Ish!


You May Also Like

17 Silent Hunter's Footprints

  1. kita yg tengok pun dah terliur. beli dua ye. :D

    ReplyDelete
  2. mohon bungkus dua, sambal lebih n ikat tepi ye..haha

    ReplyDelete
  3. serius! nampak sedap jerk. dah laaa tengah lapa je neh huhuhu

    ReplyDelete
  4. lagi lapar bila ada org post gmbr makanan tgah2 malam gini...huhuhu

    ReplyDelete
  5. kyaaaaaaaaaaaaaaaaaa lapar lapar lapar!! even baru tadi pergi makan tapi lapar! nak juga.. sob sob sob

    ReplyDelete
  6. CHIC NA
    --> 3 pun boleh.. Tunggu esok la ye.. Hehehe..

    ReplyDelete
  7. NYAMUK TERBANG
    --> Jom gi cari sok! ^_~

    ReplyDelete
  8. SYAM KYRAY
    --> Amboi siap ikat tepi lagi.. Ingat teh tarik bungkus ker? Hehehe..

    ReplyDelete
  9. Akk memang minat makan Nasi lemak yer.. dari Dulu lagi.. kita tak minat sgt..

    ReplyDelete
  10. bahaya ni makan nasi lemak malam2..boleh menambahkan lemak (: tapi kalau dah teringin mmg bedal je kan kak.

    ReplyDelete
  11. nasib baik dya dh kenyang kalau tak lapar juga tgk pic nasi lemak..haha

    ReplyDelete
  12. mcm mieza..deqla pun suka nasik lemak. ;)

    ReplyDelete