Emerging Leaders From Coach 2 Success!

by - 6:18:00 pm




Antara aktiviti kami semasa mengikuti program GCAP selama 5 minggu di Bangi baru2 ni. Pada sesiapa yang dah pernah ikut program ni mesti dah tau betapa bermanfaatnya ilmu yang dicurah. Banyak perkara baru yang Mieza dapat dari program ni. Antaranya bagaimana ingin membina keyakinan diri, melatih otak kita berfikir secara kritis dan kreatif, memupuk semangat setiakawan dan bekerja dalam pasukan, dan banyak lagi. 

So, kepada sesiapa yang dapat tawaran untuk ikut program ni Mieza sarankan pergilah. Korang takkan menyesal. Sebaliknya korang akan rasa sangat bertuah terpilih untuk mengikuti kursus macam ni sebab tak semua orang dapat peluang macam ni. 

Apa yang menarik ? Ha, yang tu korang kena pergi & alaminya sendiri.. Takde satu benda pun yang membosankan. Percayalah! ^_~


You May Also Like

6 Silent Hunter's Footprints

  1. mm..Jadi tertanya-tanya plak kita.. Akk share lah pengalamannya!!

    ReplyDelete
  2. best GCAP..kita join 8 April baru habis. Kelas di Wisma Belia, Jalan Syed Putra, KL

    ReplyDelete
  3. ikut program utk dapat sesuatu yg baru mmg best . selain dapat ilmu , buka minda , dapat gak kenalan baru ...

    ReplyDelete
  4. ooo macam best jugak kan. macam2 ilmu boleh dapat.

    ReplyDelete
  5. deqla percaya dear... hihi..bagus la byk ilmu yg bole diperolehi...

    ReplyDelete