Apa Ada Pada RM1 ??

by - 8:24:00 pm


Ini adalah berita hebak buat pengguna2 maxis seluruh negara. Ewah! Seronok ler tu? Sekarang ni korang boleh la bergembira download lagu2 kegemaran korang dengan hanya RM1 untuk setiap lagu.

Ko nak lagu apa ? Cakap jer. Lagu omputih, hindustan, indonesia, raflesia.. Semua ado! Ha, kalau rasa nak feeling2 Kpop tu boleh ler download lagu2 Kpop dambaan kalbu masing2. Very the ohsem kan? Jadi apa tunggu lagi? Dail lah *100*2# sekarang!

Pengguna2 maxis sahaja ye. Korang yang guna selain daripada tu sila duk diam2 kat tepi. Jangan kacau orang nak pilih lagu.. Eh? Iols pengguna Celcom ke? Okay, fine! -.-'



Go To Maxis Hotlink For More Info! ^_~



You May Also Like

3 Shaklee Lovers Visit

  1. dni guna digi hiksss dah curang dgn maxis n celcom.. takleh la nk terai ini kali hehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha... mieza guna celcom?? deqla maxis!! ;)

    ReplyDelete
  3. saya guna hotlink dan digi. hehehe
    done klik klik hishop :)

    ReplyDelete