Kalau Binatang Ada Facebook Agak2 Apa Status Mereka Ekk?

by - 10:57:00 pm

Selingan malam Rabu.. Duk baca status orang macam2 kat facebook datang terlintas pulak macamanalah kalau binatang pun ada facebook macam kita. Entah apa gaya pulak la diorang nyer status kan ? Hehehe.. Jom layan! 


NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang, burp... Alhamdulillah…





CICAK : Isteriku tersepit pintu!






AYAM : Kawan2, kalau esok aku tak update.. bererti aku sudah digoreng.. I luv u all.. Jangan lupa buat kenduri arwah untuk aku ya..



KUCING : Baru je add awek sebelah rumah… keturunan PARSI beb!!!




IKAN EMAS : Bilalah boleh makan makanan yang sedap sikit. Asyik2 biji2 kecik warna warni tu je.. Hello, I muak oekyyy!!




KATAK : Harap-harap malam ni hujan, lama betul tak main air hujan, rinduuuu....



KAMBING : Gatalnya badan ni, hmm kejap lagi la mandi. Malaslah pulak, ngeee...






Sekadar berjenaka.. Jangan marah haaaa..
Heheh..! ^_~








You May Also Like

11 Silent Hunter's Footprints

  1. hahaha lawak la.. tapi bila baca bnde ni semua, ada juga manusia yg update status camni.... soooo... hahahaha

    ReplyDelete
  2. Ular: Malam ni hujan. Jom lepak makan sup katak :-)

    ReplyDelete
  3. Ular: Jom geng lepak sambil makan sup katak. Malam ni hujan :-)

    ReplyDelete
  4. Hehehe , macam2 ragam jumpa dekat fb tuh kan... kadang2 yg nak berak pun nak gtaw. .ada tak ehhh ehh.. haha

    *apa2 pun pandai2lah buat apa yg patut.. :)

    ReplyDelete
  5. hehehe.. kalau kita boleh dgr semua ni mau penat gelak je. ;)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum...hehehe lawak je...:)

    ReplyDelete
  7. hehe...so cute! kan...kalaulah dorg pun leh berFB gak. sure gitu² status dorg kan.huhu

    ReplyDelete
  8. kahkahkah....!! lawak.... terpaling lawak status ayam tu... ;p

    ReplyDelete
  9. kalau diorng ada pesbuk....mesti ada gak whatsaap,instagram....tweeter pun hadoooo ^_^

    ReplyDelete
  10. haha..lg advance dr manusia kot

    ReplyDelete