Parody Putih-Putih Melati By Mr. Bie Ft. Adik C [Original Singer | ST12]

by - 9:03:00 pm

 photo AssalamualaikumRose_zpsfa96a7bc.jpg

Siapa bilang aku kekasih dia
Siapa bilang aku cinta hati dia
Sesungguhnya aku hanya benar2 cinta
Hanya lepas kami nikah nanti

Ku bersongkok hitam kau berjubah putih
Ada dua saksi dan seorang wali
Tak usah ditiru kahwin yang lebih2
Kerna yang penting redha Ilahi

Putih2 melati merah2 delima
Siapa yang baik hati kan disayang mertua
Putih2 melati merah2 delima
Siapa yang baik hati kan disayang Allah

Putih2 melati Ali Baba
Merah2 delima meow meoww
Siapa yang baik hati sindarella
Kan disayang emak

Putih2 melati (Ali Baba)
merah2 delima (Meow meow)
Siapa yang baik hati (sindarella)
kan disayang Allah..



NOTE : Sebuah parody yang sungguh indah dan terkesan di hati.. =)



You May Also Like

4 Silent Hunter's Footprints

  1. ahakx.. lirik dia comelnyaaa... sygnyaa xdpt nk tengok video tuuuu, line slow yg amat sgt

    ReplyDelete
  2. nanti deqla tgk kat umah..sini opis xleh bkk.. best plak baca lirik yg diubah tu... ;)

    ReplyDelete
  3. Putih2 melati (Ali Baba)
    merah2 delima (Meow meow)
    Siapa yang baik hati (sindarella)
    kan disayang Allah..

    yg ni mmg lirik asal...kannnnn

    ReplyDelete