[VIDEO] Kanak2 Berbakat Besar..

by - 9:42:00 am

 photo AssalamualaikumRose_zpsfa96a7bc.jpg

Selamat pagi! Mieza dah dua tiga kali duk ulang tengok video budak kecik dua orang ni. Ni barulah namanya berbakat besar. Kecik2 dah pro macam ni. Dah besar esok tak taulah kan? Berapa lama agaknya diorang praktis ekk? 


NOTETengok diorang duk menari sikit punya hebat, kita yang tengok ni pun terikut sekali gerak2 bahu pinggul semua. Betul tak? Ihik2! ^^,



You May Also Like

12 Shaklee Lovers Visit

  1. besar-besar memang bertaraf dunia lah..hehehe

    ReplyDelete
  2. woww...dasyat arrr adik kecik tu menari...kalah org dewasa...

    ReplyDelete
  3. pernah tengok dulu... memang hebat.. mengalahkan org dewasa..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mieza...comel jer mereka tu...:)

    ReplyDelete
  5. tak dapat nak tengok lah kak.. nanti balik rumah, saya tengok

    ReplyDelete
  6. waa... lentik nye badan diorang ni.. hebat2..

    ReplyDelete
  7. pergghhh lincah...!! nk ikot menari gak tp x reti..huhu

    ReplyDelete