Kawad Formasi Terpantas

by - 8:30:00 am

 photo AssalamualaikumRose_zpsfa96a7bc.jpg

Kawad Formasi Terpantas | Tengok video ni betul-betul. Gila hebak! Agak-agak kita boleh ke buat kawad formasi macam ni? Mieza rasa berlanggar, tunggang langgang la kalau kita yang buat. Dengar comand tu macam Jepun. Kat Jepunlah ni kot.. 


NOTE : Rasanya ni lah entri terpendek sejak aku berblog selain dari entri-entri WW.. 

You May Also Like

7 Shaklee Lovers Visit

  1. x dpt tgk kat opis..nnti deqla tgk kat umah ye.. ;)

    ReplyDelete
  2. kalau pelik2 ni kompem jepun. hahaha. dulu kite pon kawad jugak tapi takde lah laju cenggini. pehhhhhhhhh nak pitam tengok. hahaha

    ReplyDelete
  3. alamakk...ruginya dkna tak dapattengok video nie kat opis :(

    ReplyDelete
  4. banyak kawad camni, bila dah biasa praktis, xdela susah sgt bg mereka.

    ReplyDelete
  5. bg depa senang mcm ni dah selalu..cuba kita wat mcm ni jugak.hehe

    ReplyDelete