Hidung Tak Mancung, Pipi Tak Merah.. Ayoyo..!

by - 8:00:00 am

 photo AssalamualaikumRose_zpsfa96a7bc.jpg
16 Ramadhan 1434H



NOTE : Kreatifnya budak-budak zaman sekarang.. Macam2 peribahasa baru keluar.. Langit pun boleh terbang.. Tsk! -.-"



You May Also Like

7 Silent Hunter's Footprints

  1. Hehehe...lawak betul jawapannya.

    ReplyDelete
  2. hehehe. ketawa akak baca keputusan ujian ni. sebenarnya, ada jugak yg akak tak tahu jawapannya... mesti cikgu yang semak ni pening kepala. hahaha


    >> Mieza, akak nak tanye. Minyak yang Mak mieza buat tu, ade jual tak? if ada, akak nak beli. nak buat stok kat rumah...

    ReplyDelete
  3. hahaha memang la salah, tapi yang dia tulis ade yang betulnyaa.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. aritu bace gak ni kat fb. peh ketawa bergolek2. hidung tak mancung pipi tak merah? hahahaha!

    p/s: tadi nak masuk blog miza die tulis malware ahead. nape?

    ReplyDelete
  5. bapa borek anaknya golek..adoiiii lawak,abis rosak Miza camni :)

    ReplyDelete
  6. hahahhaha.. lawak la... paling lawak bapak borek anknya golek.. naseb baik tak ditulisnya gelek.. kehkehkeh...

    ReplyDelete
  7. Hahaha macam2 la budak sekarang ni. Manusia mati meninggalkan mayat =.="

    ReplyDelete