SHAKLEE : GLA Complex Promotion!

by - 8:00:00 am

 photo AssalamualaikumRose_zpsfa96a7bc.jpg
SHAKLEE : GLA Complex Promotion! | GLA (asid linolenik gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin (bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawal atur proses badan yang normal).


Biasanya asid gama linolenik digunakan secara tradisional untuk melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid, dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

Kelebihan GLA Complex :

  • Melegakan PMS (sindrom pra-haid / senggugut) - abdominal pain / breast pain
  • Mengatasi masalah keputihan
  • Membantu menstabilkan hormon
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan (menghasilkan cecair serviks)
  • Menyokong sistem imun
  • Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri bagi mengelak risiko keguguran



Sepanjang bulan JULAI ni, kita ada promosi harga jimat untuk GLA COMPLEX.. BELI 6 PERCUMA 1! Cara paling mudah, kongsi order dengan kawan-kawan, adik beradik, jiran tetangga atau saudara mara yang lain dan dapatkan harga istimewa hanya di bulan ini!!! ^_~


Inbox atau SMS Mieza segera untuk dapatkan harga istimewa..!
SMS : 019-5327438
SHAKLEE PAGE : Shaklee Ipoh, Perak





You May Also Like

11 Shaklee Lovers Visit

  1. nak cube tp mcm takut2... hihi

    ReplyDelete
  2. dkna tak pernah makan yang nie..biasa amek esp jer

    ReplyDelete
  3. owhh.. produk ni la yg kak dieyna ada suggestkan kat deqla..deqla ni mmg period x teratur.. huhuhu... ;(

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan n salam kunjungan balas =)

    ReplyDelete
  5. Miza pun dealer Shaklee yek..ramai betoi yg promot Shaklee skang ni...

    ReplyDelete
  6. Dah lama dah dok usha2 Shaklee ni. Hee~

    ReplyDelete
  7. ramai betul blogger dealey shaklee...

    ReplyDelete