Apa Kata Psikologist..?

by - 9:00:00 am

 photo AssalamualaikumRose_zpsfa96a7bc.jpg

Apa Kata Psikologist..? | Semalam macam biasa melaghakan diri di Fb. Biasa kat situ jelah Mieza dapat ikut perkembangan terkini kawan-kawan lama. Nak harap contact, memang payah. Masing-masing dah ada komitmen & tanggungjawab masing-masing. Nasib baik juga lah ada Fb ni. =)

Dalam sibuk update member-member tu terjumpa satu benda yang Mieza rasa menarik untuk dikongsikan. Jom baca apa kata psikologist! ^_^
  • Apabila seseorang itu terlalu ketawa terbahak-bahak biar pun hanya perkara kecil yang langsung tidak lucu dan kelihatan bodoh, dia sebenarnya seorang yang mempunyai jiwa yang sangat sunyi.
  • Sekiranya seseorang itu banyak tidur, dia adalah orang yang kuat bersedih.
  • Apabila seseorang kurang bercakap tetapi pantas dalam berbicara, bermakna dia menyimpan 1000 rahsia.
  • Sekiranya seseorang itu sukar untuk mengeluarkan airmata, dia sebenarnya adalah seorang yang lemah.
  • Jika seseorang itu mudah menangis meskipun hanya disebabkan perkara yang kecil, dia adalah seorang yang berhati lembut.
  • Dan sekiranya seseorang itu cepat marah biarpun hanya disebabkan perkara sekecil kuman, itu bermakna dia perlukan kasih sayang.

Korang ada ke ciri-ciri macam ni? Ni semua kata psikologist ye, bukan Mieza reka ikut suka jiwa sendiri.. Betul ke tak tu, hanya orang yang ada ciri-ciri ni je yang boleh sahkan.. Hehehe.. ;-)

Kalau orang yang suka kecantikan macam bunga ni apa maksudnya ye? Jangan kata minah bunga pulak.. Ngahahaha!


NOTE : Cuba fahami orang lain sebelum minta orang fahami kita.. Sama2 saling memahami. Itu adalah lebih membahagiakan.. =)



You May Also Like

12 Shaklee Lovers Visit

  1. kdg2 semua tu alami jgk..hehe..kdg kta mcm2 krg kan.hihi

    ReplyDelete
  2. deqla cuma akan ketawa utk perkara2 yg lucu je.. buang masa je gelak sesaje..haha

    deqla kurang tdo la.. slalu tdo paling awal kul 1..kohkohkoh..

    hurm.. kdg2 deqla kurang gak berckp.. sbb mls.. atau tgh kusyuk buat sesuatu.. percaye x, deqla kurang berckp kat opis bila tgh buat keja..(pdhl tgh kusyuk berblog) hahaha..

    deqla sng je menitiskan airmata.. so deqla ni kuat la eh.. ngeee

    yeszah! deqla mmg cpt menangis.. sbb jenis sensitif kot..tgk citer sedih pun meleleh airmata..hohoho..

    cpt marah? owh..tidak..ssh kot nk tgk deqla ni mrh2.. huhu ;)

    ReplyDelete
  3. ada jugak 2,3 yg berlaku.. hihi..

    ReplyDelete
  4. haaa...sya cepat menagis tau...betul la kot sya berhati lembut...cewah...heheheh

    ReplyDelete
  5. mama pun cepat sangat menangisnya.. tapi bila marah macam singa...hihi

    ReplyDelete
  6. Hehehe...ada betulnya tu mieza...=)

    ReplyDelete
  7. setuju skali kat fakta yang Mieza senaraikan tu, sebab pernah alami sendiri..hihihi..

    ReplyDelete
  8. aku ade no 5. acheche, berjiwa lembut rupanya aku ni, hehe.

    ReplyDelete
  9. ada betulnye juga, mungkin dah lama pemerhatian yang telah di lakukan ..thanks sharing :)

    ReplyDelete