Jom Audit Diri..!

by - 8:00:00 am

Jom Audit Diri..! | Debaran sudah berakhir.. Alhamdulillah segalanya dipermudahkan. Kalau 2,3 hari lepas tidur pun tak lena. Makan pun dah tak tau rasa apa. Huhu.. Tapi hari ni dah boleh tarik nafas lega. Syukur sangat2 atas segala nikmat rezeki yang diberi ni. Alhamdulillah.. =)

Cukuplah intro sikit2. Tu semua kesinambungan dari entri ini. Hari ni Mieza belum boleh kongsi apa2 lagi pasal perkara tu. Tunggu dah ada hitam putih nanti baru Mieza kongsi dengan semua. Insha Allah. Hari ni, bersempena hari Jumaat yang indah ni, Mieza nak ajak kita sama2 audit diri kita. Muharam pun lagi beberapa hari je kan bakal menjelma.


Mieza tak nak cerita pasal azam. Dari bercakap pasal azam baik kita audit diri kita ni ha. Mana yang kurang tu sama2 kita tambah sikit2.. Mana yang tak cukup tu sama2 kita cukupkan.. Mana yang ada lompang kat mana2 tu sama2 kita tampal.. Sama2lah kita berusaha berubah ke arah yang lebih baik. Dan semoga apa yang bakal mendatang semuanya baik2 & indah2 belaka hendaknya.



Jumpa gambar ni di FB.. Dah mula terpanggil untuk berhijrah ke arah ini.. Semoga niat baik ini diberkati dan mendapat redha dariNYA.. =)




NOTE : Bulan baru, target baru.. Semoga dipermudahkan.. Amin..

You May Also Like

6 Silent Hunter's Footprints

  1. so far oct nyer target hampr 70% berjaya..hehe..balance tu bleh cuba bawa ke bulan nov bersama target2 baru..hehehe..anyway thanks for the reminder..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. betul tu mieza,, deqla sendri byk lagi kekurangan diri.. byk lagi ni nak kena ubah.. huhu..pakai tudung pun tp masih tak sempurna..

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah kak Mieza, jika niat kta baik..perubahan tu akan dipermudahkan.. tang benda yg akak simpan2 tu bila nak citer? curious to know now..huhuhu

    ReplyDelete
  4. sis..akak pun dah ikut macam sis..copy paste tittle entri,,takpe kan?

    ReplyDelete
  5. Insyaallah.. akak sedang berusaha ke arah itu.. doakan akak yer.. =D

    ReplyDelete
  6. sama2 kita perbaiki. CiM pown masih byk yg perlu dipelajari, skit2 ubah agar tidak terlalu sgt drastik nanti terlebih sudah.

    ReplyDelete