Cenderamata Dari Blogger Kathy R'Bain

by - 7:30:00 am

Cenderamata Dari Blogger Kathy R'Bain | Petang semalam husband nak keluar jumpa client.. Sebelum keluar sempat pulak dia pergi cek peti surat.. Tengok2 atas nama Mieza.. Mula2 ingat kad jemputan kahwin.. Tapi macam pelik pulak sebab rasanya takde pulak member or kenalan Mieza mintak address nak pos kad kahwin..

Belek punya belek nampak kad belakang sampul surat tu tulis "TOP KOMENTATOR CHK".. Bertambah-tambah pelik.. Bila buka rupanya dari sis +Kathy R'bain penulis blog Coretan Hati Kathy.. Baru jer semalam umumkan sis Kathy berjaya teka Apa Yang Baru dalam entri lepas, tup2 sampai pulak cenderemata dari sis.. Ahaks! Macam acara bertukar-tukar cenderemata lah plak..


Dapat penanda buku hasil ciptaan sis Kathy sendiri.. Tapi sayang renyuk2 sikit sebab sampul macam terlipat.. Entah apala incik posmen buat sampai renyuk habis hadiah orang.. Huhu.. Apa pun, still elok & boleh guna.. Nanti nak tebuk, pastu buh riben.. Leh guna buat penanda buku note.. Hikhik! Btw, terima kasih yang tak terhingga buat sis Kathy atas cenderemata ni.. Susah2 jer.. 

Tapi kan, rasanya takde pulak sis mintak alamat ngan Mieza kan? Cemana leh dapat alamat ni ekk? Hehe.. Ke sis pernah mintak tapi Mieza yang tak ingat? Huhu.. Kena makan Omega banyak2 nih bagi tak mudah lupa.. Hehe.. Sekali lagi terima kasih buat sis Kathy atas cenderemata ni.. ^^,



NOTE : Rezeki berblog semakin lebat sejak 2 menjak ni.. Alhamdulillah.. :-)


You May Also Like

10 Silent Hunter's Footprints

  1. wahh rajin dia yer buat sendiri.. comey bookmark tu...tahniah mieza... ;)

    ReplyDelete
  2. bertambah koleksi dari blogger :)

    ReplyDelete
  3. wahh..untunglah dapat hadiah dari blogger..congrats kak..simpan leklok :)

    ReplyDelete
  4. tahnia mieza.. murah rezeki..

    ReplyDelete
  5. bookmark..yeayyy..tahniah kak..murah rejekinya ^^

    ReplyDelete
  6. alamat sis ada kathy simpan masa kirim kad raya hari tu..hehehehe...alhamdulillah dah sampai..

    ReplyDelete