CABARAN 30 HARI BLOG | DAY 5 : 3 Perkara Yang Ingin Diperkatakan Kepada Bekas Kekasih

by - 8:30:00 am

CABARAN 30 HARI BLOG | DAY 5 : 3 Perkara Yang Ingin Diperkatakan Kepada Bekas Kekasih | Hmmmm.. Task hari ke-5 ni aku rasa agak mencabar. Tapi demi menyahut Cabaran 30 Hari Blog oleh Sue Izza tanpa gagal walau sehari, maka terhasillah entri ni. Harap encik suami tak salah paham dengan entri aku kali ni. Entri ni sekadar menyelesaikan tugasan yang dah diberikan dalam misi entri 30 hari ye..

Source Extracted From Google

3 Perkara Yang Ingin Diperkatakan Kepada Bekas Kekasih :-

  1. Terima kasih kerana pernah hadir dan mengukir memori dalam hidup ini.. Maafkan segala salah dan silap selama kita bersama.
  2. Minta halal segala yang telah diberikan & harap tiada persengketaan di antara kita.. 
  3. Semoga gembira & berbahagia dengan kehidupan sekarang. Ku doakan kalian senntiasa berada di bawah lindungan dan kasih sayang dariNYA.. 


Alhamdulillah, berjaya jugak aku siapkan entri untuk cabaran hari ke-5 ni.. Nasib Sue mintak 3 jer.. Kalau tak, mau siap sebijik novel nih.. Haha..! So kepada ex2 aku, let us be a good friend. Bersengketa pun tak guna. Hidup hanya sekali. Aku dah ada kehidupan aku dengan suami tercinta.. Korang semua pun aku rasa dah ada kehidupan yang bahagia dengan pasangan masing2.. Jadi sama2lah kita berdoa agar kita semua mendapat redha dariNYA.. Peace! ^_~v


Okay next! Jumpa esok dengan task yang seterusnya.. Bubai! ^^,



Entri Lain - 30 Days Blog Challenge :-

DAY 1 : Gambar Terbaru & 5 Fakta Tentang Diri Seorang Rosmiza
DAY 2 : 5 Cara Memenangi Hati Seorang Rosmiza
DAY 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Seorang Rosmiza
DAY 4 : Buku Kegemaranku
DAY 5 : 3 Perkara Yang Ingin Diperkatakan Kepada Bekas Kekasih





#30DaysBlogChallenge


You May Also Like

4 Shaklee Lovers Visit

  1. Wahhh......ayat power...hege by the way.. gud luck

    ReplyDelete
  2. haha..
    apa yang lepas ..lepas kan..
    tp..sesekali terkenang..kelakar jugak..
    ye la..cerita lama.. zaman x matang lagi nih.

    ReplyDelete