Welcome NOVEMBER 2014!

by - 12:02:00 pm

Welcome NOVEMBER 2014! | Assalamualaikum & selamat berhujung minggu sahabat! Oktober telah pun berlalu meninggalkan kita. Banyak peristiwa yang berlaku sepanjang Oktober. Pahit manis masam masin payau semua ada. Tapi itulah rencah dalam kehidupan. Kena hadapi dan terima dengan hati yang redha. 

Welcome November 2014


November.. Bulan penuh debaran buat aku. Lagi 13 hari. Semoga segalanya dipermudahkan dan berjalan dengan lancar. Dan semoga kesihatan aku semakin baik selepas ini. Dear November, please be good to me..  ^_^



You May Also Like

9 Shaklee Lovers Visit

  1. Semoga November membawa lebih kejayaan dari sebelumnya... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  2. Bulan debaran untuk ayu jugak kak...
    Heeeee
    Semoga selmat2 semuanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga selamat dan dipermudahkan juga utk Ayu ye.. ^_^

      Delete
  3. Kejap jer kan. Tau² nak masuk December plak nnt ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal.. Bumi berputa makin laju sekarang ni.. Huhu..

      Delete