Kenyataan Rasmi Shaklee Berkaitan Isu Kematian Seorang Pelajar Yang Dikaitkan Dengan Pengambilan Alfalfa!

by - 12:30:00 pm

Kenyataan Rasmi Shaklee Berkaitan Isu Kematian Seorang Pelajar Yang Dikaitkan Dengan Pengambilan Alfalfa! | Assalamualalaikum dan selamat tengahari sahabat!^_^


Berkenaan isu kematian student jururawat yang dikaitkan dengan pengambilan suplemen Alfalfa Shaklee baru-baru ini, pihak Shaklee telah membuat siasatan dan tampil memberikan jawapan untuk memberikan penjelasan berhubung isu tersebut.. Sila rujuk statement di bawah..
Kenyataan Rasmi Shaklee Berkenaan Alfalfa Complex
Isu2 macam ni dah selalu sangat dah timbul.. Lepas isu ovari, isu Israil.. Sekarang ni isu Alfalfa pulak.. Biasa kes2 macam ni pihak Shaklee takkan diam je.. Shaklee akan buat siasatan lanjut berkenaan isu2 yang dikaitkan dengan produk2 mereka & tindakan susulan akan dikenakan jika didapati seseorang individu itu menyebarkan maklumat palsu. 


Sekali lagi ku nak tekankan, jika sebarang produk itu tidak bagus & mendatangkan mudarat kepada pengguna, syarikat & produk tu tak kan mampu bertahan lama dalam pasaran. Tak kiralah pasaran di Malaysia mahupun di mana saja. Shaklee dah 50 tahun lebih berada di pasaran Malaysia. Rasanya, kalau produk tak bagus, dah lama Shaklee gulung tikar.. So, fikir2kanlah sebelum bertindak menyebar berita yang kita sendiri belum tahu kesahihannya.. Jangan main hentam je.. Eh, ku tak emo.. Sekadar memberi penjelasan.. Haha! Kbai! ^_~v




You May Also Like

2 Silent Hunter's Footprints

  1. apapun supplement yang kita ambik, kena berpada. jangan taksub dengan result yang cepat.

    ReplyDelete
  2. Daripada jenama baru Zumal rasa yakin lagi dengan Shaklee ^-^

    ReplyDelete