Selamat Pagi Dunia Fantasi!

by - 7:37:00 am

Selamat Pagi Dunia Fantasi! | Assalamualaikum & selamat pagi sahabat! Alhamdulillah, masih diberi rezeki roh dan jasadku untuk bertemu pagi ni.. Masih diberi kesihatan tubuh badan yang baik.. Pagi ni buka tingkap tengok view yang indah ni.. Subhanallah, cantiknya langit dan awan pagi ni! Terasa kerdilnya diri bila melihat betapa indahnya ciptaan Tuhan.. 


Pokok yang kat tengah tu pun ku tak perasan bila masa dah tak berbunga.. Dulu, time berbunga lebat lagi cantik viewnya.. Tu pun ku tak sedar bila masa start berbunga.. Nampak tak, betapa diriku begitu alpa dengan kesibukan duniawi.. Sampai nak ambil masa 5 minit menikmati & menghargai keindahan ciptaan Tuhan pun tak sempat.. Egonya manusia! -_-||



You May Also Like

3 Shaklee Lovers Visit

  1. sesunggunhnya ciptaan Allah amat luarbiasa

    ReplyDelete
  2. cantiknya..sama la kita, sibuk sgt dgn duniawi.. =(

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..ucaplah syukur kepada Allah...
    smoga hari2 y dilalui bertambah baik n diberkatiNya

    ReplyDelete