Apa Khabar Dunia Blog!

by - 11:45:00 am

Apa Khabar Dunia Blog! | Assalamualaikum penduduk buana! Alamakaiii, rasa macam newbie pula.. Lama benar tak menulis kat sini.. Tengok poster saje sudahlaaa.. Berkurun tak tukar2.. Ermmm.. -..-"


Rindu sungguh rasa nak aktif berblog macam dulu.. Tapi makkumlah kalau dah lama tak menukis ni, kekok sikit.. Hahah! Bila tengok blogger2 seangkatan yang masih aktif & semakin maju dalam dunia blog ni, memangla ada timbul sedikit rasa jeles.. Bukan jeles apa, cuma jeles dengan konsistensi diorang yang masih kreatif & berilham menulis blog.. Tak macam kakak ni haa, tenggelam timbul macam sabut.. Gahahaha! ^_^||


Sebenarnya tengah berkira2 nak tukar template blog ni.. Kengkonon nak bagi naik mood berblog balik.. Namun bimbang dah tukar nanti pon blog sama jua.. Krikk! Krikk! Krikk! Hahah! Banyak krikk dari cerita.. Nantilah difikirkan.. 


Agak2 kalau kakak kembali aktif, ada lagi ke yang sudi singgah sini?? Krikkk! Krikkkk! Krikkkkkkkk~


You May Also Like

5 Shaklee Lovers Visit